4 december - nothing left to say

Jag och mamma krånglade nyss upp julstjärnan och några tomtar ha fått ta plats i mitt fönster. Tidigare idag har jag, hör och häpnas, varit i kyrkan. Min lillebror skulle spela gittar så då tog jag tillfället. Var faktiskt väldigt mysig. Har bara bra minnen där ifrån, som Idha och Isaks bröllop förra sommaren, alla skolavslutningar, konfirmationen och så vidare. Så det är klart det väcker minnen.
Jag tjatar så mycket om att jag älskar julen, men det gör jag verkligen. Kollar på inlägg från exakt samma tidpunkt förra året, jag var som så deppig. Får det inte finnas en tillstymmelse till i år. Snön har också börjat smälta, det vill jag verkligen inte. Såå låt det snöa nu!


En söt bild på mig och mina älskade bröder från förra julafton.

Väntar på att Idde ska ringa mig. Måste planeras en massa in för imorgon då vi ska ha födelsedagsfest.

Kommentarer
Postat av: Idha

Men vi gifte oss väl inte på Bureskolan? Gud förbjude! Hahahahaha! :) Kram, gullunge, och god jul i förskott.

2008-12-05 @ 15:55:59
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: ellan

HAHAHHA, det hoppas jag inte =D

blev lite fel det där =D hahahaha

2008-12-06 @ 14:55:52
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0