22 december - 2 dagar kvar till julafton

Igår var jag i Umeå och förlorade mot Löven vilket vi inte skulle gjort. Tro det eller ej. Jag blev tvingad att vara back och det är kanske en av orsakerna. Jag är ingen stabil back.
Idag har jag hunnit lite på stan, men inte handlade jag då. Fortfarande kvar några julklppar med som tidigare sagt så väntar frissan imorgon. Så då kan jag passa på att handla de sista julklapparna.
Ikväll kommer förhoppningsvis Oskar förbi fast nu måste jag städa, det är äckligt i mitt rum.







Kikar på lite bilder och hittade de här från då vi och FL 2orna var och åkte längdskidor. Hur ball som helst, det är faktiskt inte så tråkigt att åka längdskidor. Blir det bra väder på lovet ska jag ut och pumpa någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0