20 dedember - 4 dagar kvar till julafton

♥ Jullov
Och jag orkar inte göra någonting. Igår när jag kom från stan insåg jag att börsen var borta, ännu en gång. Inte länge sedan sist. I panik försökte jag minnas vart jag varit. Ringde dallas, polisen osv osv. Efter ett litet tag somnar jag och vaknar av att mamma ropar. Just när jag vaknade slog det mig att jag hade använt den på morgonen. Ringer till Sara och vi försök hjälpas åt att komma ihåg när vi senast sett min börs. Den här gången hade jag tur igen. Som förra gången då jag och Sara var i Borlänge (På väg mot Stockholm) och jag bara la i från mig börsen på en hylla och att vi ett tag senare kunde hitta den på samma plats.
Efter det åkte jag på träning och somnade ganska fort när jag kom hem.

Nu sitter jag här och borde duscha, borde städa, borde hjälpa mamma osv. Men jag orkar inte - det är ju jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0