17 december - feels like i am going to die

Har ni någon gång varit med om att ni varit riktigt irriterade på er själv?
Idag har jag en sån dag. Riktigt irriterande, allt i min närhet faktiskt.

Snart är det jullov, julafton och sist men inte minst nyårsafton. Har uppmanat mina föräldrar att det på nyårsafton bara är 3 månader kvar till min 18års dag. Sköööönt. Pappa förstod inte vikeln. Klart körkortet är viktigt som han trodde. Men mamma fick ändå lov att säga "MEN HON MENAR JU INTE KÖRKORTET" Haha.

Nu ska jag göra ett försök till en tidig kväll, ännu en gång. Ska bara öva på vårt intro en gång. Egentligen vet jag inte varför, med vår utstyrsel kommer det floppa ändå. Dessutom är jag spyless på låten.

Men du, hadde


vem kom på att jag skulle klippa mig..

Kommentarer
Postat av: Julia

Jaaaaa, men då jag vart där så har inte du :(

Men vi ska nog allt hinna ses innan jul, hoppas jag åtminstonde :) Annars hoppas jag att du får en underbar jul! I'll always love you.

2008-12-19 @ 21:57:03
URL: http://joulie.blogg.se/
Postat av: moa!

vem kom på att vi ville klippa oss..

2009-01-13 @ 09:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0