15 december - broken strings

Idag har jag haft inte bara jätteont, utan megaont i mitt huvud. Och det suger verkligen. Nu kommer jag ha huvudverk resten av veckan. Allt likadant. Vad lite synd det är om mig egentligen. Så kräsen jag är över mat och många andra saker och vissa barn inte ens får en måltid om dagen.

Imorgon blir det en lång dag. Efter skolan så stannar vi kvar och övar inför dundercupen lite små olika saker. Efter det vet jag inte vad klockan är, kanske blir det stan. Har ett antal julklappar kvar att köpa. Efter det så har jag utveckligssamtal på skolan. Direkt efter det åker jag på buggen där det är trivsel. Kommer säkert vara skitskoj. Klockan 9 börjar min hockey träning, då blir det att pallra sig dit, på med skridskorna och glida runt. Ingen större ansträning.



Bjuder på lite bilder från föregående nyårsafton i Sjöbotten. Minnen som aldrig suddas ut. Aldrig några sura miner. Och i år då?

Kommentarer
Postat av: Sara

Helt klart minnen som ALDRIG suddas ut! <3

2008-12-17 @ 08:52:55
URL: http://wiklundarn.blogg.se/
Postat av: fanny

jag undrar ja..

2008-12-17 @ 22:44:03
URL: http://fannyagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0