19 augusti - sista sommarlovsdagen

Sista dagen på sommarlovet efter en helt underbar sommar. Efter många omständigheter blev det inte alls som jag hade tänkt. Men nu när jag ser tillbaka så gillar jag de jag ser. Finns vissa delar som alltid saknas, holmön & klyva med vi sex. Haha världens värsta och bästa resa till Sundsvall. Men genom allt så finns det i mina tankar och i mitt minne. Nu startar ett nytt läseår. Kanske det jobbigaste men ändå roligaste. Vem vet? 18 i mars. Plus alla andra av mina vänner som fyller 18. 18års fester varje helg =).





midsommar

midsommar


studenten


studenten


moröbacke


boviken


klyva


klyva


klyva


klassfest


stockholm

klassfest


falun


stockholm

bara en minimidel av allt. tack!!

Kommentarer
Postat av: doug

gorgeus is what u are :$

2008-08-19 @ 22:39:56
Postat av: steevie ;DD

ofta vi ska ha matte tsm =D?

2008-08-20 @ 07:18:40
URL: http://bamhedshat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0