5 augusti - sthlm bilder

Heyho.

Sitter här i T-shirt och nyss kommit från Fanny, Bursiljum. Tar en jävla tid att köra fast moppen rullar på i 85km/h. Och inte nog med det, tappade grejen man växlar med igen. Till skillnad från alla andra gånger så hittade jag inte åt den idag. Får se vad min pappa gör åt den saken. Bara kvar drygt 7 månader innan jag fyller 18 så moppen borde kunna flyga sin väg. Egentligen bara bra när man ska på fotbollsträningarna. Men i alla fall gick det bra att rida. Nu är jag hemma igen och är så fruktansvärt rastlös. Alla jobbar eller är bortresta. Och vad gör jag? Sitter och låsas som om att jag har ett jobb, ett jobb som jag inte ens behöver vara på. Mamma tyckte att jag kunde baka bullar eller något imorgon. Det skulle vara bra för min hälsa. Hur som helst väntar fotbollsmatch imorgon.
















gumman.





Kom i full galop och var på väg ner. Vände fort och sket i att ta tunnelbanan.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Galet brant! :P

2008-08-06 @ 11:48:00
URL: http://veronicanordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0