27 augusti - wHere do you go

Hej.
Idag tog det endast en och halv timme för mig hem från skolan. Ni som inte bor längst bort i utkanten av världen är lyckligt lottade. Enda bussen till mig går kvart över fyra. Jag vägrar vänta mellan 1 och 4 på skolan eller på stan nästan varje dag hela året. Fast det blir ju inte hela året dock. Om 7 månader & 4 dagar fyller jag 18 och planerar ha körkort. Idag har jag träning. Tror jag iaf, är lite oklart vilka som ska spela imorgon, U18. Och spelar man match ska man inte träna, är det sagt. Men jag åker och tränar. Har ändå inget bättre för mig. Nu ska jag nog gå och sova lite.



hittade lite bilder på mobilen från sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0