TISDAG, åttonde april

Sitter på skolan och vill baara sova. Har ett litet svenska arbete som jag skulle kunna göra bort men jag orkar inte. Känner mig rätt trött och har känt mig så de senaste dagarna. Idag har jag inte huvudverk, inte än iaf, det tar verkligen kål på mig. Igår när jag och Sara låg i min säng tittade jag mot dataskärmen som kanske är några meter bort, då flimrade det som tusan. Var nästan som om allt gjorde en vålt först fram, sedan tillbaka. Känner mig också faktiskt lite som en glasdocka, brukar alltid säga att jag inte är det. Men de senaste dagarna har jag bara känt mig som det. Så stöt inte till mig!

Ikväll ska jag sova tidigt :). Sen skulle jag vilja börja planera helgen :$ Någon som vill göra något?


också..

NÅGON SOM HAR NÅGON BRA KÄRLEKSDIKT SOM JAG KAN ANVÄNDA TILL MITT SVENSKA ARBETE =D?

Kommentarer
Postat av: Hannss

lördag= hanni und hokkymates

2008-04-08 @ 15:53:37
URL: http://Hannafjellstedt.blogg.se
Postat av: Goodbye my lover

Kärlekens ark
stor och stark.
Gick på grund
vid hjärtats sund.
Segel i tras
slutskedets fas.
Drunknar nära vik
sprattlar i panik.
Ropar ditt namn
saknar din famn.

2008-04-08 @ 23:55:19
Postat av: Jen48

Skriv en egen! För inseration kan du ju tänka på.. mig?

2008-04-11 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0