FREDAG igen

Hallå :).

Sitter på skolan och har engelska. Nu i slutet, eller slutet och slutet.. det känns som om det är slutet, har vi tema arbete med svenskan och engelskan, tror faktiskt inte att det finns en enda här inne som gör något. Alla spelar spel, hör på musik och leker. Jag skriver blogg. Borde egentligen börja skriva min analys annars kommer jag vilja döda när jag sitter med den sista dagarna innan lovet. Vi har dessutom ganska mycket mer, tex. Samhälls. Vi har inte börjar än och jag är redan nervös. Iaf ikväll blir det mys med Palle, Dante och Jennilla. Patrik och Dante; nu fick ni veta det :). Vi ska chilla och äta chips, fetta oss. Imorgon är det match så det blir inte jättesent ikväll. Vet inte riktigt hur det kommer gå. När jag vaknade imorse hade jag jätteont i halsen. Har jag fortfarande och att spela med förkyldning eller ont i halsen är jättetråkigt. Man orkar ingenting. Hoppas iaf det blir bättre.. ska klä mig som fan :).

Ha det bra =)=)

Prickiprick.

Kommentarer
Postat av: annelie

haha, för bild..?

2008-04-27 @ 13:02:47
URL: http://anneliesoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0