2 april

Jag är på skolan nu. Sedan typ en halv timme tillbaka. Det är så satans irriterande att jag aldrig kan utnyttja sovmornarna. Okej, idag var det inte speciellt länge men ändå. Trodde jag skulle måsta gå upp till Vitberget där vi ska vara hela i dagen. Men nu får jag skjuss av lärarna :$. Ikväll måste jag plugga & träna. Ska också försöka hinna färga Saras hår :D. Hoppas också att jag få mig hem några minuter tidigare än kvart över fyra. Idag på Vitberget ska vi åka längdskidor, det är FL 2orna som håller i det. Och okej, det är skitbra väder idag. Men kommer typ vara 10+ vilket betyder inte speciellt mycket snö kvar. Kommer säkert dessutom vara blött. Men det är bara att tänka positivt, annars får vi spö av lärarna.

Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0