mormor&morfar

Haha, vi sitter på texttv och internetmodem och kollar in ställningen AIK-LHF. 3-2 just nu =) i helgen har vi varit hos idha och isak, skitroligt. Och nu har vi hamnat hos mormor och morfar, thihi. I morgon bär det hem till Skellefteå igen, men bajskorven stannar kvar hos Idhe och Isshe=)

Det är så roligt att sitta och kolla hockeyuppdatteringar med William. Han är helt tokig =D Var tredje sekund http://live.hoc...... =D. Haha han är också ganska söt men jag hoppas för hans skull att AIK vinner, då kommer det bli roligt att vara med honom resten av kvällen.


I morgon blir det stan och kika runt sen tar jag bussen, ska troligtvis åka på mitt busskort så jag tjänar en miljard =D!!!! Sen har jag också lovat Fanny på stan på onsdag, för då ska de handlas ;). Hemlig sak..............................


Kommentarer
Postat av: Sara

I kväll då blire PARTY! :] Saknar dig vännen! :*

2007-10-30 @ 15:07:22
Postat av: Darling

ELIN & AIK är mitt liv :)

2007-10-30 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0