071031 halloween

Idag ska jag på stan, känns väl sisådär peppeande eftersom jag var på stan i Ume igår. Men måste ändå fixa den där saken =D=D. Det var skönt att komma hem från Ume men ändå tråkigt. nu återstår bara att planera morgondagen, om det nu blir något ? Sen till helgen. Jag skulle gärna vilja vara med Sandra, men frågan är om hon har tid =]=]=] ! Så vi får se vad det blir.


FÖRRESTEN vad kan man klä ut sig till ??=!=!?!

 

Är det priaret, hundar, häxer, katter eller vafan :(?



Tänkte bara också få nämna att min lilla sockertopp william kommer hem idag=)

Kommentarer
Postat av: slu

VA MED MIG PÅ TORSDAG/FREDAG?!?!?!? :)
kanske festa med oss lördag?!=)
jag älskar dig hjärtat=)

2007-10-31 @ 11:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0