071027 blogg

Haha, ellanw blogg. Få se då; här ska jag berätta om mitt liv osv.


image3
                     ^                                      ^                                          ^
                  moa                                  ellan                                    läänn
elinwiklund
jag älskar att springa runt och vara glad. jag hatar därremot
sura och tråkiga personer, det måste hända något annars
vägrar jag vara med. sitter jag inte vid datorn är jag med
min söta kille eller någon av mina bästa eller andra vänner.
jag går spfl, kanske världens bästa klass ? och spelar fotboll
i bureif, kanske världens bästa lag ? pling för ikväll !!

Kommentarer
Postat av: Hanna

du spelar även hockey i chc :]

2007-10-27 @ 12:13:50
URL: http://hannafjellstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0