071129 lång skoldag

Hejhej =)

Inatt har jag sovit hos Sandra, rätt mysigt för imorgon smäller det. Då åker hon till Thaiaiaiaiaia. Igår var vi med Moa och Lilli, bara snackade och chillade skit mysigt=). Sen när vi kom hem fikade vi och såg film. Idag är jag jätte trött, har svenska och det kan ta sig, jätte jobbigt. Fast snart lunch=). Ikväll har vi skola. Ska på långfärdsåkningsskrisko utbildning, skratta INTE!! Vi får faktiskt kompensation för det två onsdags förmiddagar före jul. Så det är okej. Nu måste jag äta annars hinner jag inte på idrotten. Men sesas sen.


Förresten så hade både Moa och Lilli förlängt håret, har jag också nu en tanke på. Sandra hatar den.

Vad tycker ni =)?

Kommentarer
Postat av: Sara

Men aldrig är du knäpp? =O du har ju nyss klippt dig! =O Du är ju jätte fin i kort hår!

2007-11-29 @ 12:21:35
Postat av: Julia

Ja, du får verkligen inte förlänga håret :)

2007-11-29 @ 13:05:25
URL: http://joulie.blogg.se
Postat av: lillebroe

kan du inte snagga dig?

2007-11-29 @ 15:51:15
Postat av: slu

gör det inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-11-29 @ 21:37:57
URL: http://slu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0