071129 ingen William

God kväll.

Kom nyss hem från utbildningen om långfördsskridskor. Man blev sjukt sugen på åka då kan jag säga=). Men det är ett tag kvar, haha, kommer nog inte vara samma sak som på skriller, men iaf roligt. Imogon säger jag bara så här: WILLIAM =D. Jag har längtat hela veckan. Sen kanske Emma kommer och åker skridskor med oss och hittar på något annat roligt så det blir bra. Mesta dels tänker jag på min Sandra. Hon kommer få det så underbart bra utomlands, men jag då? Jag är hemma i kylan utan henne. Livet är orättvist, visst? Iaf kan jag vara uppe lite nu för jaaaag haar sovmorgon imorgon, laalaalaaa. Sen ska jag åka med mamma också så jag behöver inte åka med någon tidig buss iaf. Måste bara läsa lite i engelskaboken med det gör inget, för den är bra=).



Tänk efter innan du gör något för du kan inte ta tillbaka det efteråt. Jag tänker på dig!!

Kommentarer
Postat av: slu

jag saknar dig redan älskling !!!!!!!!!

2007-11-30 @ 10:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0