071127 lyckan

Okej, lyckan i dagen. När jag kommer hem trött och hungirg och gräver ner med för jag tappat bort allt jag äger. DÅ kommer min lillebror, Elias, och säger att han har min plånbok. Haha han hade fått den av någon i bussen förra veckan och GLÖMT ge mig den. Jävla unge. Iaf HAR JAG DEN. Fast ingen mobil, men jag måste säga att det glädjer mig att jag har något. Som Julia sa, man måste ju se det från den ljusa sidan; Då får du ju en ny i julklapp =D. Men jag vill ju inte ha någon ny =( jag tappar bort ALLT jag skaffar. Det glädjer mig också att jag har gjort bort läxan jag har i veckan och kan chilla nu.


Istället för fotbolls och hockeyträning ikväll så åker jag nog på plaan med Elias.
Troligtvis ska jag tvinga med mig Sara också. Hon har börjat bli så lat på sistonde ;). HAHHAHA.

Förresten hade jag tagit en massa kort
med mobilen på anu(i)sringarna, men som sagt.
Mobilen inte kvar, bilderna inte kvar.

Kommentarer
Postat av: HannaF

gere....du ska träna ........

2007-11-27 @ 18:27:19
URL: http://hannafjellstedt.blogg.se
Postat av: sara

Jo jag vet jag har ju blivit så FEEEEEEEEEET! =O

2007-11-27 @ 19:37:12
URL: http://wiklundarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0