071125 skyltsöndag

image142
Idag traskade jag och zänd på skyltsöndag. Lika härligt varje gång eftersom jag älskar julen=). När vi kom dit så var vi arga för det nästan regnade och var ljust. Men fint till när Peter och hans roliga kör stod och sjöng så kom det ju lite snö och det började mörkna. Riktigt mysigt. Till helgen väntade egentligen julbord med släkten, men som med allt annat så har det blivit inställdt. Men det har sina orsaker. Sen väntar julklappshandlingen, knäck pepparkak och lussebullsbakande. Får heller inte glöma att göra pepparkakhuset och pynta =).
Ikväll hade jag och William tänkt åka skriller i Sjöbotten, men det snöar så mycket. Viktor lovade att åka dit och skotta sen om det slutade snöa, så hoppas på de, fast ändå inte ? Jag vill ha snö så man kan köra skoter. Vi får allt se. Det blir iaf snuttetossen ikväll, får aldrig nog av honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0