071123 tråkfredag

Sen i Måndags hade jag bestämt med Sandra, utan att hon visse om det, att jag skulle vara med Sandra. MEN NU ÄR HON SJUK ?! Alla andra har annat för sig så jag kommer måsta sitta ensam hemmma ikväll?! ROLIGT!??! Dessutom har jag tappat bort min plånbok, vilket är likamed, inga pengar, inget busskort INGENTING! Så jag måste svälta också. Aja får se vad som händer=). Imorgon blir det stan med saratara ganska härligt eftersom vi inte har så mycket tid åt varandra länge, beroende på vad ;)? Sen bli det nog båsdörröppnade and so onn på afton. Hade gärna spelat matchen imorgon, men vatusan, jag kan inte.

Just nu är jag på Kaplanskolan, jätte pinsamt för jag vet inte vart jag ska gå eller något. Jag ska låna pengar av William fast det vet han inte om, han vet inte heller om att jag är här. Roligt att gå samhälls, gå till 10 i fyra på en fredag ? Hahah GÅ SPFL 9:or som ska välja nu.

Chingching nu iaf för ett tag =)!!!!

Kommentarer
Postat av: slu

förlåt för att jag förstörde din fredag.. =(
hata inte mig. jag älskar dig.

2007-11-23 @ 17:54:50
URL: http://slu.blogg.se
Postat av: willelind

Sluta smutskasta samhälls. Vi slutar bara sent på fredagar. Jag som lagt upp schemat så att det ska passa mina bussar ;)

2007-11-24 @ 17:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0