071119 huvudvärk

Idag har jag migrän. Beror nog på att det är måndag och den värsta dagen i skolan och även värsta dagen på veckan. Beror nog även också på att vi hade oförberdd engelskaprov och redovsning om kommunikationsintervjun. Men nu sitter jag här vid min lillebrors datorn, min har vi fortfarande inte fått igen, och måste göra skolarbete. Glädjs bara jätte mycket åt nu att vi är nästan lediga nästa måndag. Slipper iaf de jävla långa lektionerna.

Efter allt som har varit nu på sistonde så tyckte mamma att vi skulle åka till Thiland över jul så vi skulle sippa att fixa med allt. Och till er som inte känner mig så kanske ni borde veta att jag tycker inte att det finns någon bättre än att ligga på playan och sola. Det finns verkligen inget bättre. Fast jag svarade nej, jag vill inte. Jag vill vara hemma till jul. Varför sa jag det ? Och varför vill jag inte ? Är det för att vi ska fira jul hemma hos Sara ? Eller är det bara för att jag inte orkar ? Jag vill utomlands.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag tar bort mina söta,snea framtänder föratt dom tycker att jag ska skämmas som en gris när jag går runt och ser ut som en 7åring igen !:(
Sen är det delvis föratt jag ska få tandställning på måndag ;)

2007-11-19 @ 19:44:06
URL: http://joulie.blogg.se
Postat av: sara

Har ni funderat på det seriöst eller? Äru sugen på att åka? Saknar dig gumman! DU vet att jag finns här! glöm aldrig det! =)

2007-11-19 @ 20:18:56
URL: http://wiklundarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0