071118 prison break

Idag har det varit en en söndag utan att inte göra mycket annat än att träna. Fast idag har jag chillat och sett massor av Prison Break avsnitt. Är på säsong 2 avsnitt 20 nu och på tvn tror jag de är på typ säsong 3 och avsnitt 8 =D. Så jag har snart sett ikapp. Och det är tur så som jag gör, att jag börjar se när allt nästan ha kommit ut. För då slipper jag hejda sig och vänta på nästa avsnitt. Precis så gjorde jag med OTH också. Jag är för spirrad jag pallar inte sitta en vecka och undra hur det går för dem för då blir jag ett psykbryt =(. Kan inte sova osv eftersom jag bara undrar om de kommer klara sig. Haha.
image112

Förresten så ordnade jag och mamma mitt hår ganska bra ändå, EFTER att ha blekt det och trott att de skulle falla av eftersom det var som tuggummi, samtidigt som mamma asgarvade. Trevligt.

Kommentarer
Postat av: willelind

saknar dig gummelum :}

2007-11-19 @ 15:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0