071117 hårfärgning

Okej, jätte roligt. Igår skulle jag göra något åt min utväxt. Jag och mamma köpte en typ aspfärg. Det skulle tydligen vara min utväxt. Jag vill inte bli av med det blonda, men jag vill inte ha äcklig utväxt hela tiden heller. Men vi började färga och det visade sig att det var samma färg som min utväxt. Problemet är bara att jag aldrig sett någon äckligare färg. Tänk dig en blandning av silver, grått, vitt, blont och brunt - då får du Elin Wiklund just nu.

Vi ska till stan inom kort och köpa blonda slingor. Men om ni har något förslag på vad man kan göra, så ja tack :)?

Kommentarer
Postat av: sara

hahamen lilla gumman skulle inte vi färga Tsm? Det var ju bara för att jag nte var med det vart dåligt. ;) Hihihi men det löser sig nog! Saknar dig! puss bästis! =)

2007-11-17 @ 15:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0