071116 FREDAG

Idag är jag ledig. Så jävla härligt. Kunde sova, nästan, hur länge jag ville. Sara ringde och väckte mig ur min skönhetssömn och undrade när jag skulle komma på dagiset och hälsa på. Men som straff blev det aldrig. Jag har lite hemuppgifter jag måste göra, men vafan. Det gör jag sen.
Jag började dagen med en tur ute i det friska.
   

image110

Efter jag hade varit ute så satt jag mig vid matbordet med en tallrik soppa och två limpor. Var egtligen inte så fasligt gott, men det kändes nyttigt efter jag hade löpt. Och sen, eftersom min grupp i Kost och Träning håller på med vitaminer, så tog jag en kiwi till efterrätt därför jag vet de innehåller mycket av det någon jävla vitamin. Hahah=)

Nu ska jag duscha och fräscha till mig. Sen kommer mamma och mormor hem, de skulle tydligen till stan och köpa nya sängar ? Och när de kommer hem så ska vi åka till stan igen så jag får följa. Då blir det väl till att fixa saker till ikväll.
Pussen så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0