071115 torsdagkväll

Haha, idag har jag varit på re-ko igen. Men det har aldrig varit så roligt som det var idag. När jag frågade William vem han trodde som var där samtidigt som så gissade han; Kari Haakana. Hur kan han veta allting =D? Jag tror han kände sig lite uttittad när han försökte förklara med brytning på finska vart han hade ont för re-kogubben och jag och Sandra samtidigt stod och viskade om honom =D. Iaf så är ju re-ko inte ett gym där det handlar om att ta mest utan man måste ta det väldigt lung. HAN SÄTTER SIG OCH BENPRESSAR 110 kg och ja så där. HAHAHAH =D =D. Han var ju iaf inte liten. Hoppas han är där på tisdag också. Eller då kan typ Mikael Renberg få vara där. Oskoj=)!

Jag är med välrdens bästa Sara ikväll också. Riktigt härligt. Hittade en bok i Elias rum, min lillebror. "Sanna historier om ANDRA VÄRLDSKRIGET". Oseriös kille, måste bara nämna att sötnosen bara är 12 år. Vi frågade om han hade läst den. Då svarade han att han lästen den förr. Vi hittade ett kort i mitten och sa att han borde fortsätta läsa. Då svarade han att han INTE läser den nu eftersom han redan läst ut den. Gulleplutt.

Men nu ska jag vara lite rolig med Sara. Hon ska ju bort i helgen =(.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du glömde dock att träna fotboll (;

2007-11-15 @ 21:20:22
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0