071114 skolan

Idag har det varit en jätte trevlig dag. Vi hade dans hela förmiddagen och det chockade. Oväntat roligt var det. Iaf när jag dansade tillsammans med mina klasskompisar. Det fanns typ ingen av dem som var dåliga =D. Efter det hade vi en kort LPL lektion. Det är typ aldrig tråkigt eftersom vi gör ingenting och Anita med H typ ändå är snäll. Efter det hade vi idrott med cirkelträning. Sjukt roligt. Fast jag började bara längta mer och mer tills jag får börja träna som vanligt =(. Efter det hade vi Kost & Hälsa som typ ändå är roligt nu. Har något grupparbete. Nu är jag inte hungrig (vad händer ? jag är alltid hungrig!!!), jag har bara ont i knäet annars är det typ bra. Det enda som klämmer på tån är att jag saknar mamma. Hoppas hon kommer hem idag.

Igår kväll så var jag William och Elias ute och lekte i snön. För första gången i år hade jag på mig overallen, det var fettnice =D. Ganska mycket snö också, så det var väldigt roligt.
Nu väntar jag bara på julen och ännu mer snö !!!!!

image89



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0