071111 zäändie

Den är kvällen har varit den bästa på länge, även fast den inte är slut än. Jag behövde bara en, eller inte bara och bara, EN Sandra och en chips påse för att det skulle bli en kanonlördag.
  Det började med att jag kom till Sandra vid 2 tiden och då besökte vi datorn ett tag. Efter vi chillat, fikat och sedan käkat gick vi i det mysiga snöfallet till ICA och handlade chips, naturgodis och godis.
 På vägen snackade vi, halkade vi osv. När vi kom hem la vi oss i sängen och myste med lite gottigott. Vi såg också high school musical eftersom det tydligen var skam att jag inte hade sett den? Den var faktiskt riktigt bra, även om den på något sätt kändes lite overklig, haha. Tack för väldens bästa lördagkväll tillsammans med världens bästa sandra.

image76

image74

Imorgon är det söndag, det är ingenting göra dagen. Och då ska jag träna och träffa William. Sen så är det måndag igen....kändes ju som om det var måndag igår och förra måndagen i förr går. Fast de händer inte så mycket på skolan ändå så det är lugnt.


Kommentarer
Postat av: slu

tack själv älskling (L) !

2007-11-11 @ 02:04:41
URL: http://erlino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0