071111 sällskapsresan

image80

Haha idag har jag inte alls gjort mycket. Sovde ovanligt länge, halv ett. Kanske beror på att vi la oss vid halv fyra, men ändå =). Jag hann vara och träna också. Kan jag säga behövdes eftersom jag gottat mig väldigt mycket i helgen. Men annars blir det i veckan, haha. På veckorna har jag bestämt att jag inte ska äta godis eller något annat onyttigt, bra va? 
  Efter jag tränat så åkte jag till William. Först käkade vi och sen satte vi oss och såg Sällskapsresan, suntrip. Så sjukt bra sällskapsresan är. Skrattade hur mycket som helst. Speciellt när de sitter i flyget på väg till Las Palmas Stig-Helmer och norsken Olle, de har nyss lärt kännan varandra. Och Stig-Helmer vill ha mer juice. Då frågar han Stig-Helmer Olle vad han ska göra för att få mer jucie. Då svara han att han ska trycka på knappen i taken (alltså påkallelseknappen). Stig-Helmer bara: - Nejnej, du ljuger. Det går ju inte. Olle säger nej det är sant. Tryck på den. Då höjer han glaset under knappen och trycker. HAHAHAHAHAHAHAHAHA !!!!

Kommentarer
Postat av: willelind

älskling, hahahahaha :D Jaaaag älskar dig! :)

2007-11-12 @ 11:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0