071109 fredags shoping

Dagens inköpeslista:
(William betalar)
Godis 58,50 :-
Chips 21,90:-
Ostkrokar 19,90 :-

Totalt 100.30 :-
OFETA !

Imorse hade jag engtligen sovmorgon. Men eftersom jag skulle på RE-KO så fick jag lov att stiga upp i vanlig tid. Tusan så slut jag var imorse. Iaf så bestod dagen av engelskaförhör mentorstid och matteprov, sjuk kul eller hur? Dessutom fick jag själv vandra på stan eftersom alla mina vänner var någon annan stanns. Men efter ett tag kom tussen. NU väntar MAT och sen mys med de speciella vännerna som det var ett tag sedan man träffade.

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: sara

Haha, Men när jag kommer tillbaka till skolan allts om två veckor, då kan vi gå på staan tsm! :] Simma lungt gumman så hörs vi sen i helgen hoppas jag! Älskar dig och saknar dig! :*

2007-11-09 @ 20:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0