071108 älskling

Igår fick jag för andra gången vara med om en underbar sjunde november. Ingenting kunde varit bättre, eller hur älskling =)? Middag, blommor, presenter & mys !!

image61

Den gulligaste var ändå William i kväll. Missade först bussen och sen när han väl kom till mig. Så hade han köpt en present till mig. Igår sa jag att jag jätte gärna skulle vilja he en halsduk från HM, var verkligen allt jag ville. Så vad tror du han kommer med idag? Haha. Inte halsduken jag ville ha från HM, haha, utan EN AIKHALSDUK!!!
- Du måste ha en riktig halsduk älskling.

Min kille är alltid bäst. Ledsen att säga det tjejer, men jag har fått den bästa.


Kommentarer
Postat av: sara

Hahah wille!

2007-11-09 @ 20:00:23
Postat av: sandra

hahaha william :) vilken stjärna =)

2007-11-10 @ 13:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0