071105

Enda sedan jag gjorde mig illa i knäet i sommras så har jag haft det lite knakigt i ryggen. Speciellt på sista tiden, då har det varit upp mot nacken och käken. Typ varit bortdomnad när jag vaknat på morgonen. Men idag fixade jag till det. När han knakade nacken kändes det som du vet sånt där bubbelpapper, som smattrar när man vrider eller trycker. Det kan tex följa med om du köper en ny dator eller något. 2 minuter senare när jag var ute i vänthallen hade jag redan bättre i käken. Fytusan så skönt.

Dessutom håller jag nog nästan på starta AIKblogg och det vill jag inte. Därför säger jag inte så mycket om att jag har varit hemma och sett hockey ikväll. Förresten så förloradede. Förlorade gjort mitt hockeylag igår också i finalen. (Läs tidningen).

Nu väntar bara massor av skolarbete...
image37

Kommentarer
Postat av: älskling

Tur var väl det. Du är bäst!

2007-11-06 @ 15:14:41
URL: http://willelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0