071103 SAIK

Skellefteå vinner
Elin ser sin första match från sittplats. Ganska nice, eftersom jag inte betalade själv dessutom slapp jag få ont i fötterna och ha ont i ryggen. William slapp också stå och lyfa mig emellan åt så jag skulle överleva till periodpaus så jag får sitta. Men ändå var det lite tråkigt. Hela grejen med hockey är ju att skrika och hejja. Och det kunde man typ inte göra från sittpubliken. Kännes bara nördigt och fult. Skulle hellre vilja stå och hoppa och trängas på västastå, haha. Men Skellefteå vinner, kanon! Dessutom roligt för min farbror och kusin eftersom de kommer från stockholm och vill se sitt favoritlag vinna den enda gång de ser.

image26
Dagens matchhjälte är, inte alls så snygga, Erik Forsell #20
men efter att ha gjort två mål, de enda två målen i matchen
så steg han i min rakninglista.

Mitt hockeylag är också utan mig i Pite tro jag. Pratade med Emma igår och det verkade som det hade gått väldigt bra. Roligt! Även om det var lite förvånade, antingen har jag helt missat att vi är bra eller så var motståndarna sjukt dåliga. När jag kommer tillbaka efter min skada lär jag väl märka vilket av det de är. Men imorgon hade jag iaf tänkt fara och träna fotboll. MAMMA VÄGRAR ! Men vatusan jag måste börja träna upp mig. Jag har seriöst ätit chips varje dag på lovet och jag vill inte att det ska sluta i
image27


Kommentarer
Postat av: sara

AIK! :D haha Ja, alla VÄGRAR förutom DU! :O Hahaha du kommer att sluta som hon! (Du är en ond människa elin, som lägger ut bilder på andra så där. :P)

2007-11-04 @ 00:56:13
Postat av: älskling

Hjärtat mitt. Hahaha, "Dagens matchhjälte är,inte alls så snygga, Erik Forssell #20".

2007-11-04 @ 16:28:36
URL: http://willelind.blogg.se
Postat av: Fanniiiii

jahaa så ni var och såg matchen :P
varför sittplats? =)

2007-11-05 @ 21:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0