071102 stockholmsbesök

Idag fick vi främande av min farbror från stockholm, kusin och kusinbarn från göteborg. Kanske väldens gulligaste unge som jag nattat för ett tag sedan. Hon, Astrid, kom krypande till mig och satt sig i mitt knä. Såsmåning om låg hon på mage i min famn (hade benen runt magen). Hur mysig som helst=) Ikväll har jag först varit på en liten släktmiddag och sen hem till William på en liten släktmiddag. Funkade riktigt bra, det tråkiga är att det blev lite tidigt. Men vi får väl hitta på något nu ist, något förslag ;)?

Hos William fanns det också småbarn, så jag känner att jag varit omringad av tussetottar hela dagen, rätt skoj även om det blir lite jobbigt. Idag känner jag att dagen har gått åt till ingenting. Blev väckt tidigt och började dagen med att både jag OCH William hade vaknat på helt fel sida så vi började med att tjafsa om HUR vi skulle göra lunchen. Händer faktiskt inte så ofta att vi tjafsar, höhö, så det var inge roligt. Men det ordnade sig bra och nu är han tillbaka på första plats i mitt liv, även om han alltid varit de=).

Tänkte också bara passa på att säga att jag har väldensbästa kompisar. Börjar med klassfesten igår, kanske var lite konstigt men ändå väldigt rolig. Kändes lite oplanerat men det var roligt att träffa alla eftersom det känns som om det var länge sedan, eftersom vi träffas varan typ varje dag i flera veckor. HAha, nya familjen=). Sen kom ju EmmaSUNE hem igår, vilken bajskorv, skit brun, jätte orättvist = att alla mina julklappspengar ska gå till en utlandsresa=D=D, vem följer ? Ingen, okej =(((!! Sen har jag ju Sarapluttan som i alla lägen finns där, som alltid är bäst ! Utan henne skulle det vara väääldigt jobbigt ska jag bara tala om för er. 

SEN Sandra när hade du tänkt träffa mig?!?!

Självklart finns det massor av fler, alla vet vilka det är, tihih=) 

Nu blir det väl lite mysmys med alla som är här sen får vi väl se. Over and out !


Kommentarer
Postat av: Sara

Hon är helt klart sötast i hela världen! :D
Men det är du oxå elin! jag älskar dig! :*

2007-11-03 @ 11:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0