teckenspelande och förlorande

Hallå :)

Ikväll har vi gjort en massa. Exempel spelat tecken. Haha först hade jag och Fanny alldeles försvårt tecken, typ att man skulle pilla sig i håret och det klarade vi inte av att se på varandra. Så vi fick lov att byta. Men inte fan gick det bättre för det. Slutade med att Fanny gav upp och att William och Viktor vann med jättemycket. Hahah. Vi var också på hockey. Jag ville helst gråta, de tappar ledningen igen från 3-0 till förslut med 3-4. Jag lyckas inte höra Emmas lilla meddelande och måste betala för att komma in till skitmatchen. Jadu fan. Haha, men jag är glad ändå=). Sikentuuuur!!!! 

Imorgon väntar mycket =D=D. Första advent, skyltsöndag, klippning, hockeymatch, fotbollsträning, bakning, you name it ;). Kommer troligtvis inte hinna med allt så jag kommer nog måsta radera något av det. Tänkte också bara på Sandra ikväll. Just nu ligger hon kanske på playan och solar sig till en pepparkaka. De är ju 12 timmar före eller efter så klockan är väl 12 mitt på dagen nu i Thai.

                                           

Kommentarer
Postat av: willeee

vi ägde er älskling ;D

2007-12-02 @ 17:24:00
Postat av: Anonym

njaa, +7h och för oss i sverige +6h

2007-12-02 @ 22:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0