stress, fyfan :/

Orkar egentligen inte skriva. Hade nyss skrivit och ALLT försvann, idag igen. Fy fan vad jag är less. Vaknade 12, halv ett var jag i stallet för att ut och rida med Fanny. Tio i tre vad jag hemma, käkade några mackor, brassade till Bure, träning halv fyra. Måste säga att jag var medvetslös efter 40 minuter fys och 50 minuter vanlig träning. Åkte hem, såg AIK förlora mot Djurgården med 2-3 med 28 sekunder kvar. Just då tutade Herr och Fru Lindquist i bilen på uppfarten. Åkte till William, åt och SOMNADE!!!! Nu taggar jag till imorgon.

Gott nytt år vänner.

image216

image217

image218

image219

Och nej, jag är ingen hästtjej. Rider bara ibland för det är chilligt.

Jag tackar mig själv. Dessutom dig, stenen föll hårt från axeln (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0