HAHAHAH

elinwiklund säger:

mamma och jag gick på cubus

jag pekade på kofta jag ville ha =) en grå kofta

William säger:

Aaa

elinwiklund säger:

mamma åker upp

elinwiklund säger:

jag går till elias och momme på CO. just när jag kommer är de klara och vi går på intersport bara tvärt.

elinwiklund säger:

när vi kommer ut ser vi mamma i kassan på cubus hahahhahaha

elinwiklund säger:

mammsen (L)

William säger:

Hahahahahah (L)

William säger:

Min mamma kan inte hålla sig heller, även fast jag visste om det. Hon ba "Jag har köpt en julklapp till dig idag och de var så snälla att de slipade dem"

elinwiklund säger:

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA


Visst är mammor underbara =D?


Kommentarer
Postat av: Idha

Heja mammorna! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

2007-12-11 @ 08:50:03
URL: http://samboronbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0