hahah "dagens"

Elin och William åker ner för rulltrappan i ck en fredag eftermiddag. Där nere hinner Elin först se Williams bästakompis och hojtar till gansk högt, tillräckligt högt.

- Jimmie!?!?!

 Och då reagerar William. Han ser sin bästa kompis där nere och skriker.

-JIMMMY LALALALA...(???)

Något mer som jag inte förstår hur jag kan missa. Jimmy verkar skämas eftersom han står tillsammans med sin mamma och mormor. Men vi kommer ner och Jimmys sällskap försvinner fort. Iaf Fortsätter vi gå, Jimmy följer men han och William hamnar lite på efterkälke efter Elin. Elin lallar på och inne på Stadium ser hon hennes gamla tyskalärare (Robert). Vi hejar och jag går vidare. Så småning om passerar William(/Åke(Williams pappa)) ,och som vanligt lite efter, och ser inte riktigt hans också gamla lärare från bureskolan. I sista sekund innan han passerar ingången....

-Tjena tjena tjena tjena

Jag undrar, vad tänkte du? Egentligen varför häslade du inte 4-5 gånger till ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0