27 december, dags att sova?

William ligger brevid mig och nästan sover redan. Jag är faktiskt inte så himla trött än. Måste bara berätta något roligt, eller roligt. Det var inte roligt det var jätte hemskt, men slutade lite roligt.

Jag och Fanny var med varandra samtidigt som Wiliam, Viktor och några till var på plaan. När Viktor kommer hem och jag och Fanny sitter och väntar säger han att William åkt hem till mig för att duscha. Vilket funkade bra. Efter ett tag så säger Viktor att Elin, du behöver inte bli orolig nu men William fick en puck i huvudet. Det blev inte så mycket, eller det blev ett jack i pannan. Men det är lugnt, inget du behöver oroa dig för. Vilket jag egtligen inte behövt ha gjort. Lillhuvudet mår bra nu, men det var lite otäckt. Min mormor höll på få hjärtattack när William kom hem, alldeles blodig i ansiktet.

Men det roliga var att för några år sedan så stog min pappa i Bureå och kollade på hockey. Just när hemmalaget gjorde en ränsning ur egen zon så åkte pucken ut över sarjen - i pappas panna - och ut tillbaka på isen. Så nu har vi alltså två Harry Potter eller som pappa säger, pucknickare. Haha.

Kommentarer
Postat av: sara

Hahah men du fattar väl att wiljam vill ju bara vara som jocke.Han ser upp till han. ;)

2007-12-27 @ 17:48:22
URL: http://wiklundarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0