261207 mellandagsrea

Hallå=)

Idag har jag varit på mellandagsrean och trängs med en jävla massa folk. Dessutom hunnit tappa bort William två gånger. Det var till och med så mycket folk att en tjej på Gina idag svimmade. Eller jag är inte säker på att det var därför, men jag måsta säga att det var väldigt mycket folk där så det borde bero på det. Stackars henne. Jag måste i alla fall åka imorgon också, eller inte måste, vill. William vill inte så jag måste hitta någon annan. Vill du ? Ikväll blir det inte nova som planerat, orkar inte. Utan det blir kompisarna=).

PUssen!

Sandra, vi åt eran mat idag, "Sandrarätten" heter den. Tänkte på dig, haha. Jag har fått en ny mobil, mitt gamla nummer men slår inte igång den förän jag får mitt simkort kanske till helgen.


Vet ni, om man vet att en person mår väldigt dåligt och man då frågar personen hur den mår och den svarar dåligt. Vilket man redan visste. Då drabbas man av en fruktansvärt konstig känsla. Jag har testat !

Kommentarer
Postat av: sara

Jag förstår inte det sista?Har jag missat nått?

2007-12-26 @ 23:04:16
URL: http://wiklundarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0