221207 mysmysmys

Igår hade jag världens bästa dan före dan före dan före doppare dan, eller nått=) Hela familjen var hemma plus min lilla ängel. Började med att William kom till mig vid sju och var skit snygg. Skulle egentligen tagit kort på honom, fyfan. Fast det tyckte han inte själv.

Vi slog iaf in julklappar och startade en liten rimstuga vilket jag är sämst på. Eller det är William som är så duktig så alla tror att jag är sämst =D. Visade sig iaf att min lillebror fan var grym. Efter det skulle vi baka pepparkakshus. Vi hade sökt, nivet, redan gjorda delar överallt, ica kvantum, coop, alla mackar på söder och konsum bure. Men ingen hade. Så vi fick lov att göra egna delar vilket kanske är grejen med att göra pepparkakshus, haha. Jag ville bara gråta. William var sämst och jag fick lov att börja om 3 gånger. Men då kom mamma och då ordnade sig allt :D. Vi har inte hunnit sätta ihop det eftersom att klockan var elva när vi var klara och då skulle vi äta ost och kex.

Så vi satt oss vid tv och myste.

Jag är vaken nu därför vi snart ska åka till stan och handla de sista julklapparna. Jag kände verkligen hur mycket folk det kommer att vara på stan idag.

Ikväll ska jag äta middag med vännerna=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det låter som en väldigt mysig kväll. =) Det lär vara HUR MYCKET som helst! Men du brukar ju vara bra på att ta för dig så det går nog bra. ;) =)
Lite synd att vi inte räknas till vänner bara frö att vi inte rä i hop. =/

2007-12-22 @ 11:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0