071215 en lördag med monopol och shopping

Hallå.
Idag var jag på stan och handlade julklappar, hittade faktiskt rätt mycket. Har bara kvar till pappa, William och Sara. Fast problemet är att jag är bankrutt något. Ungefär likasom vad jag blev när jag gick på kungsträgårdsgatan i monopolet just. Hur jag ska göra med julklapparna vet jag inte eftersom på tisdag gäller det=) longlong long song. Men i monopolet började jag gråta. Varför måste jag vara en sån jävla dålig förlorare. Speciellt när det är William som jag möter också. Jag vill bara döda, alltså det finns inget annat i mitt huvud när det går dåligt i tävlingar. Slutade med att vi fortsatte och nu sitter vi här efter typ 3 timmar. William vann, grattis grattis. Men fan vad tråkigt det var :( eller ?

Imorgon, Piteå. Jag flänger då bara!  Men imorgon ska jag inte vara back. Det vägrar jag. Jag ska göraaa mååål=)=)=).
Förresten är det inte så många dagar kvar innan julafton. (8)
Hejhej för en stund.


Kommentarer
Postat av: Wille

Vem vann ;)
Jag älskar diiiig!

2007-12-16 @ 17:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0