071213 lucia

Idag är det lucia. Inte så stor tillställning nu förtiden, när man har blivit äldre. Tycker jag är tråkigt eftersom jag gillar julen och alla tillbehör =D. // Imorse var vi i aulan och såg på anderstorps luciatåg. Det var riktigt bra. Hahah. Hade också velat vara med men tyvärr är jag nog inte tillräckligt bra. Så jag fick bli åskådare iår. Efter skolan var jag och kollade om julklappar också. Fjärde dagen i rad och jag kan väl inte säga att det går jätte bra för mig. En julklapp än så länge. Men jag knallar på eftersom det blir Umeå imorgon. Galaj imorgon och på lördag shopping. Kanon helg=) Dessutom snart julafton.


Kommentarer
Postat av: Julia

naae. min lilla sötnos fyller bara 4 ju :]

2007-12-13 @ 21:12:43
URL: http://joulie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0