071210

Kan väl säga såhär. Kanske väldens värsta måndag. Var trött, arg, sur, det gick dåligt på engelskan, ovanligt? Idag var det alltså stora problem, vem vet inte att det heter I was, you were etc. Man kan alltså inte göra fel på det. Och jag gör det? Pinsamt, pinsamt. Blir nog aldrig ett VG i engelska ändå.

Men jag är bättre på andra saker. Te.x byta tillbaka söndertrampade skor. Vet inte om jag berättade att mina ny skor, köpta på lördag klockan fyra=D, var sönder natten till söndag? Varför måsta alla trampa och kliva över mig mig? Haha gick iaf dit utan kvitto och sa att de var sönder, ni vet, drog till med en och annan historia. Det visade resultat och jag fick nya. Haha.

Förresten hade vi ju match igår, hahaa, vårat lag är sämst när det gäller. Allt hade varit mycket roligare om jag inte hade varit back och aningen piggare. Med det är de man får ta.

Ikväll blir det mjukiskläder, dator och chocklad.  ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: William

Du är bäst på engelska gumman :)

SAKNAREJ =)

2007-12-10 @ 22:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0