071209 z000 t0ur

Haha, ja. Några timmar kvar innan bussen åker.

Var på ZOO ikväll. Hade först inte tänkt fara, ruskigt opeppad var jag. Men det blev trotts allt en helt okej kväll med väldigtmycket folk och bra musik, hööh=). Hann också knyta några nya vänskapsband det är också alltid roligt.

Imorgon åker jag alltså till Luleå. Vad håller jag på med ?
Dubbelhockeymatch, man undrar ju egentligen.
Har varit "sjuk", haft ont i halsen och är nu förkyld. Lovade tjejan på reko att inte spela match för mitt knä men ändå ska jag med. Hela dagen går åt också. Vi får väl se imorgon.

Nu blir det natten, det ligger en full medvetslös människa i min säng. Gissa vem gottfolk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0