071207 sjuk för första gången

◊ Jag och William har varit tillsammans i tjugofem måndaer idag. ♥
◊ Jag är sjuk idag (det händer inte!!!)
◊ Det är ingen snö ute (?!?)
◊ Idolfinal ikväll
Varför kunde inte min dröm varit sann? Himla typiskt.

Tjatja=)

Som redan talat om hur mitt liv och min dag ser ut idag. Men jag är somsagt sjuk idag, har bara engelska och jag måste erkänna att jag redan hade bestämt mig för att vara hemma igår även om jag kunnat åka till skolan, men då hade jag måstat lega i sängen hela helgen och det vägrar jag. Ikväll ska jag vara med William först på stan, sen äta middag. Sen ska vi har väldens mysmys ♥, jag förstår att ni bli avunds. Sen imorgon ska jag på ZOO TOUR. Jullan övertalade mig att komma på någon förfest. Men vad fan gör jag om jag inte kan åka. (?) Sen på söndag väntar väl kanske det viktigaste ;). Hockeymatch, min första hockeymatch den här säsongen. Fruktansvärt ute känner jag mig. Och då får det inte hända att jag ligger i sängen hela helgen. Jag måste vara frisk.


  ο Jag hoppas att det går bra idag ο

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0