071205 bonde söker fru

image172
Jag skrattar aldrig så mycket än när jag ser den här mannen. Jag skäms så grymt och bara vill gråta. Har inte alls sett många avsnitt av bonde söker fru, men jag tror jag aldrig har skämtes så mycket för någon förr. Det är allt han gör, hans beetende och hur han pratar. Kan nog inte kolla nästa vecka när de ska välja sin partner sattsäga=).





Först när jag kom hem efter skolan var jag jätte trött efter den långa dagen med FL vid kinabron och redovisning. Dessutom visste jag att spanskaprovplugg väntade. Iaf så tog jag tag i städningen i mitt rum innan jag kilade till William. Helt plötsligt hade jag vänt helt uppochner på hela rummet. Bestämde mig för att möblera om. Det hade dessutom börjat bildas spindelnät på mina prydnadssaker och då är det dags att städa. Har väl gjort häften nu så jag sa åt mamma att hon inte skulle gå upp dit, om hon helst inte ville ha en hjärtattack.

Jag åkte iaf till William vid 6. Då var han råtaggad på att KOKA knäck, vilket vi gjorde. Mmmmmmmmmm, vad gott !! Blev faktiskt helt prefekta och det var ändå älsklingen som höll i sleven så visst var han duktig=)? Olyckligt nog var vi jätte sega på att he det i formarna så när vi var i slutet så fastnade knäcken, typ som i sunes jul =D=D=D=D.

  

Kommentarer
Postat av: jsaldklö

han har ju varit otrogen heheh.. med en tjej utanför "bonde söker fru"

2007-12-10 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0