071204 träning sent

Hi=D=D=D)))

Nu sitter jag här. Komme nyss hem från träningen. Det är fan sent att ha träning till klockan tio om man heter Elin och säkert många andra namn. Okej att jag kommer hem nu, somnar ändå inte före halv tolv. Men problemet är nu att jag inte kommer somna förän ett-två. Jag är inte ens lite trött, ni vet, man är som uppsparrad, vill inte alls sova. Det var iaf roligt på hockeyträningen. Har tänkt mig börja om med det nu, match till helgen ;). Seriöst eller? Fotbollen får vänta till efter jul någon gång. Kommer ändå bara göra mig illa inomhus så det är lika bra att vänta.

Nu måste jag käka. Men jag tänker på dig Sandra. Hoppas du har det bra skruttan=)

Tycker dessutom synd om pappa nu, haha.
Han jobbar alltså dubbel varje dag. Först på
 jobbet, sen hemma på vårat lilla ombyggnadsområde.
Jävla kök. Men fint blir det!!! (ska det bli)

Kommentarer
Postat av: Idha

Kom på fest 14/12!

2007-12-05 @ 19:28:48
URL: http://samboronbon.blogg.se
Postat av: din sandra

jag har det kanon, saknar dig dock veldigt mycket !

2007-12-07 @ 06:11:55
Postat av: din sandra

jag har det kanon, saknar dig dock veldigt mycket !

2007-12-07 @ 06:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0