071203 skolarbete

Tjabba Tjena Hallå=)

Känner att jag inte är så aktiv i min blogg. Lägger inte ut några fina bilder eller så. Det har ju sina andledningar, haha. Har typ aldrig tid att sitta vid datorn längre, har så mycket annat för mig. Tex. skolarbete. Tror du inte att lärarna trycker in hur mycket prov, redovingar och inlämningsuppgifter just före jul. Jag kommer inte ens ha tid att handla julklappar, är det kanske så det ska vara eller? Har iaf slutat nu, har väntetid som vanligt och då är det lika bra att göra skolarbete så jag kan träffa William ikväll. Igår hade jag fullt upp och jag har tagit massor av bilder fast har bara inte tid och lägga in dem. Men jag lovar sen, håll ut=)

Skriver mer sen läsare=)


Puss ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0