071201 första december och hockey

image152vsimage153
Idag ska vi på hockey. Var ett tag sedan nu så det känns
jätteroligt. Hoppas jag kan smyga mig in så jag slipper
 betala (A) thihih. Ikväll blir det antingen kompisarna
 eller bara chilla. Allt är så jobbigt och konstigt
 nu så man har inte jättelust. Nu är det iaf AIK AIK AIK !!!
Förresten, första december. Grattis eller något. Nu är det
julklapps handling och mys. Sandra har landat i Thailand också,
 för nästan 12 timmar sedan, efter 12 timmar flygresa.


Jag tänker på dig kusin.

Kommentarer
Postat av: sara

Ska du vara med wille i kväll?

Jag finns här gumman! det vet du?

2007-12-01 @ 12:34:18
URL: http://wiklundarn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0