00:18 myskväll med "syning"

Både igårkväll och ikväll har jag och Sara mys tillsammans=). Igår åt vi chips och såg film, bestämde även lite saker om nyårs. Måste säga att vi inte kom fram till något. Ikväll har hon hjälpt mig med mitt löshår. Efter två veckor börjar det gråta och vill lossna. Men inte ger jag mig för det, tusan det ska fast igen. Så nu sitter det som sten igen. Faktiskt lite oskönt måste jag säga. Måste även nämna att jag har sytt ikväll. Var på Ohlsons idag och köpte sidentyg till en kjol. Kanske blev lite kort, men va tusan. Resultatet:

   image207

image208

Ska vi säga, haha, Dagen Outfit.


Jag vill gråta :( HAHAa



Idag var jag och Sara också på stan tredje dagen på rak. Det jag åstakommit de här dagarna är..

~ Väska, H&M
~ Tunika, Cubus
~ Strumpor lila, Lindex
~ Strumpor röda, JC
~ T-shirt, Gina Tricot
~ Tyg till kjol=D

Nu blir det inge mer stan innan nysår eftersom jag ha många alternativ av vad jag ska ha på mig på nyårs. Jag är faktiskt ganska less, fast nöjd. Imorse skulle jag upp kvart i åtta eftersom kvart över skulle jag på träning i kopparhallen, träningen började nio. Kvart över nio vaknade jag helt paff. Jag har alltså försovit mig, vilket aldrig förut har hänt. Fanny, min kompis försovde sig i förrgår kanske hade det för mycket i hjärnan. Iaf missade jag träningen men masade mig upp ändå. Jag då med Sara och några till in till stan.

Sesas =)=)

Kommentarer
Postat av: sara

Jag ser ut som ett TROLL på bilden!

2007-12-29 @ 01:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0